Reklamační řád
ento reklamační řád upravuje postup při uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu provozovaného společností NOKOV s.r.o., IČ: 04167104, se sídlem Nosálov 53, 277 35 Mšeno (dále jen „prodávající“).
I. Uplatnění reklamace
-
Kupující je povinen zboží při převzetí zkontrolovat, zda není poškozeno nebo zjevně vadné.
-
Reklamaci může kupující uplatnit:
-
osobně v sídle společnosti,
-
e-mailem na info@nokov.cz,
-
písemně na adresu sídla společnosti,
-
prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na webu e-shopu.
-
-
Reklamace musí obsahovat:
-
identifikaci kupujícího (jméno, kontakt),
-
číslo nabídky nebo objednávky,
-
označení reklamovaného zboží/služby,
-
popis vady,
-
požadovaný způsob vyřízení reklamace,
-
případně fotodokumentaci.
-
II. Lhůty
-
Reklamaci doporučujeme uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe do 2 pracovních dnů od zjištění vady.
-
Prodávající rozhodne o reklamaci do 3 pracovních dnů, ve složitých případech do 30 dnů od jejího uplatnění.
-
Pokud je k posouzení nutný výjezd na místo nebo demontáž, může být lhůta přiměřeně prodloužena.
III. Záruční doba
-
Na běžné zboží (např. pohony, náhradní díly) se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.
-
Na zboží vyráběné na míru (např. hliníkové ploty, brány, branky) se vztahuje záruční doba dle záručního listu NOKOV, který je součástí dodávky.
-
U některých výrobků může být záruka stanovena individuálně (např. omezení cyklů, lakované povrchy apod.).
IV. Reklamace zboží na míru
-
Reklamace se vztahuje výhradně na vady materiálu a zpracování.
-
Nevztahuje se na vady vzniklé:
-
nevhodnou stavební připraveností (např. špatně zabetonované sloupky),
-
neodbornou montáží provedenou kupujícím nebo třetí osobou,
-
nesprávným používáním, neúdržbou nebo zásahem do výrobku,
-
povětrnostními vlivy nebo běžným opotřebením.
-
-
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávnou montáží pohonů bran, pokud nebyly instalovány autorizovanou osobou nebo nebyl dodržen návod k montáži.
V. Způsob vyřízení reklamace
-
Oprávněná reklamace bude vyřízena jedním z těchto způsobů:
-
opravou výrobku,
-
výměnou výrobku nebo části,
-
slevou z kupní ceny,
-
vrácením kupní ceny (v odůvodněných případech – např. u podstatné vady).
-
-
Pokud je reklamace neoprávněná, bude kupujícímu zasláno odůvodnění.
-
Náklady na dopravu vadného zboží k reklamaci hradí kupující. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na úhradu nutných nákladů dle zákona.
-
V případě, že není možné vadné zboží dopravit k reklamaci (např. zamontovaný plot, brána, pohon), provede prodávající diagnostiku přímo na místě u zákazníka na své náklady. Pokud se však reklamace ukáže jako neoprávněná, má prodávající právo na úhradu všech nákladů souvisejících s výjezdem: zejména náklady na dopravu, čas strávený cestou a posouzením, a případné další výdaje.
VI. Další ujednání
-
Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží zakoupené u prodávajícího.
-
V případě záručního servisu poskytovaného subdodavatelem je prodávající oprávněn předat reklamaci příslušnému výrobci.
-
V ostatním se vztahy řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
VII. Kontakty pro reklamace
NOKOV s.r.o.
Nosálov 53, 277 35 Mšeno
E-mail: info@nokov.cz
Tel.: +420 602 835 555
https://eshop.nokov.cz